woensdag 9 oktober 2019

Inktober 2019 - week 1










Deze maand staat m'n blog in het teken van Inktober. Iedere dag maak ik een inkttekening,  en volg hierbij de bovenstaande officiële lijst met thema' s.
Wekelijks streef ik ernaar de resultaten hiervan te posten. De oplettende bezoeker zal gauw merken dat er iedere week twee tekeningen ontbreken. Enneuh... Dat klopt. Gezien ik de weekends reserveer voor mijn lief, familie en vrienden ontbreken de tekeningen die op een zaterdag of zondag gemaakt dienen te worden. Maar mijn "echte fans" die weten dat natuuuurlijk al van de voorbije jaren...
Hebt u de inktobertekeningen van 2017 of 2018 nog niet gezien? Klik dan gauw op de betreffende jaartallen en ik tober eh... tover u erheen =]
Desalniettemin zijn hier de tekeningen van de eerste Inktoberweek van 2019. Om ze beter te bekijken kan u ze afzonderlijk aanklikken. Tadaaaam!!! Dan verschijnen ze op uw scherm in groter formaat. Geniet ervan en laat gerust uw mening horen. Ik vind het leuk om te vernemen wat u ervan vindt.





Acrobat - Inkdrawing by Linda S. Leon  for Inktober 2019





Cat - Inkdrawing by Linda S. Leon  for Inktober 2019





Mouse in trap - Inkdrawing by Linda S. Leon  for Inktober 2019





Frozen Mountain King - Inkdrawing by Linda S. Leon  for Inktober 2019













Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.