zondag 17 februari 2019

Ino







Aquarel, naaktstudie van Ino dochter van Cadmus en Harmonia door Linda S. Leon



MAENADE / BACHANTE
zus van Polydorus, (reus van Hamme ^^)


Aquarel
42/60 cm






MEER / MIN

Noem mij niet de zee, 
die ben ik niet. 

Eerder ben ik het schuim op de golven, 
door haar gedragen naar het strand... 

Zie me niet groter dan ik ben. 
Ik zou je maar ontgoochelen. 

De zee is mijn herinnering en mijn toekomst.
Ik besta alléén als zij hoopvol naar de hemel reikt. 

Uit die hereniging word ik keer op keer geboren. 
Ik ben het verlangen van uitersten naar elkaar. 



- door Linda S. Leon -




Het verhaal van INO







Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.