maandag 25 september 2023

Gaia's hide

UNDER AN EIDERDOWN OF CLOUDS




View from Hrad  Švamberk on the valley (Czech Republic 08/08/2023) - watercolor made on location by Linda S. Leon  for https://tussendelijntjes.blogspot.com/





UITZICHT VANAF HRAD ŠVAMBERK OP DE VALLEI


waterverf in mijn reisschetsboek
29,7/21 cm





De aarde lag onder haar wolkendeken te soezen en te wachten op onze komst... 
Toen we tijdens de eerste halte op de ruïne van burcht Svamberk klommen en ik er besloot de vallei wat zonniger te schilderen dan op dat moment het geval was, kreeg de wind ons blijkbaar ook in de gaten. Met volle kracht kwam hij ons tegemoet en blies mijn waterverfschetsje bijna uit mijn handen, maar vooral in een hik en een wip droog en meteen ook Gaia's dekbed de verte in, zodat het voor de rest van ons verblijf een zonnig weerzien met Tsjechië werd...



Enjoy ► this overview ◄ of the complete "Czech" series 2022 and 2023











 

3 opmerkingen :

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.