zondag 21 oktober 2018

Kanttekeningen volgen via e-mail







BELANGRIJKE MEDEDELING aan al degenen die mij volg(d)en via mail.




Lieve mensen, mail-abonnees van "KANTTEKENINGEN"




Vooreerst drie welgemeende "mea culpa's" alvorens jullie te informeren dat ik vorige week genoodzaakt was om  een nieuwe feed te plaatsen waarmee u via mail deze blog kunt volgen. Het is me (bij het loskoppelen van GOOGLE+) namelijk gelukt zodanig aan de instellingen van deze blog te prutsen, dat de oude feed het niet meer deed en verwijderd diende te worden. De kans is dus groot dat KANTTEKENINGEN jullie als volger verloren is en v.v.

Mocht u ondertussen hebben vastgesteld dat u sedert vorige week geen post meer ontvangt van KANTTEKENINGEN dan is dit de reden. Wanneer u hier toevallig zou voorbijkomen en graag op de hoogte wil blijven van nieuwe publicaties, raad ik u aan, uw mailadres opnieuw toe te voegen in het daartoe voorziene vakje in de rechterkolom.

Het zou me erg blij maken jullie terug te zien verschijnen.


Alvast mijn verontschuldigingen en hopelijk tot gauw!


Linda S. Leon













Dear followers, e-mail subscribers of "KANTTEKENINGEN"



First of all three times "mea culpa", as last week I succeeded in making a huge mistake while disconnecting my blog from GOOGLE+, which resulted into a dismantling of my feed for subscribing to "KANTTEKENINGEN" by mail. So unfortunately I had to remove the old feed and install it anew. Which means I've lost you all as subscribers to my blog. So if you noticed that since last week you didn't receive any posts from KANTTEKENINGEN  anymore, that is why.
If you accidentally pass by and want to keep up with my publications, I recommend checking in again by adding your mail address in the box at the right column.
I would be really gratefull to see you all return as subscribers to KANTTEKENINGEN.

I sincerely apologize and truly hope to welcome you again soon!

Linda S. Leon














2 opmerkingen :

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.