donderdag 2 april 2020

Eve with Eve...

"Let's plant a little seed  / laat ons een zaadje planten "




Let's plant a seed /Laat ons een zaadje planten : Dag 1 ARTiSHOcKproject by Linda S. Leon - de lancering.EVE WITH EVE by Linda S. Leon : Het ARTiSHOcKproject dag 1  - lancering

(voor een grotere weergave klik op de afbeelding)



... 


dàt dacht ik toen men op vrijdagavond 12 maart, de coronamaatregelen afkondigde op Klara.
Een zaadje dat uitzicht op iets beters geeft. Een nieuw begin, op de vooravond van de lente...

Zo gezegd zo gedaan. En meteen sprong onze aller "oermoeder" mij te hulp (ik doop haar Eve: de "vooravond" (kort en krachtig in het Engels) die mij door de nacht zal loodsen naar a brandnew day, want ik heb er goeie hoop op).

Eve wou eerst een appelboom planten, maar ook zij heeft intussen haar oude huid afgeworpen en zie... Het zaadje dat we die avond samen geplant hebben in Pandora's doos,  symboliseert de hoop na de  schok die aanvankelijk door ons heen ging, maar zoetjesaan verwachting wordt. Want één ding staat als een paal boven water : onze wereld zal na Covid19 nooit meer dezelfde zijn...

... And meanwhile, maken Eve en ik er het beste van met ons ARTiSHOcK-project.

Blijf gezond en wees op post voor de volgende post!



















Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.