donderdag 17 november 2022

Watercolor of Herboltice streetview (CZ)

HAARSPELDBOCHT




Herboltice (Cz) vanuit "den otto" geschetst op locatie in grafiet en waterverf door Linda S. Leon voor https://tussendelijntjes.blogspot.com/






RICHTING ROZHLEDNA  STRÁžNÝ

in mijn schetsboek
29,7 / 21cm





Als het kriebelt dan teken of schilder ik... En dit kleurrijke straatbeeld kon ik echt niet weerstaan, zodoende legde ik het deze zomer, tijdens mijn reis naar Tsjechië, in mijn schetsboek vast voor het nageslacht en voor al diegenen thuis, die zich er voor zouden interesseren, terwijl mijn reisgezel de berg opklom. 



 Here ◄  is an overview of the complete series






 

1 opmerking :

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.