maandag 22 juni 2015

Op verplaatsing


Zoals ik al eerder vermeldde ging ik vorige dinsdag en donderdag schetsen in "Ter Meere", het home voor bejaarden te Berlare en keerde huiswaarts met een aantal leuke herinneringen, een zestal studies
en een bijzondere ervaring rijker...

De voorbije dagen postte ik al drie van de zes schetsen die ik daar van enkele bewoners maakte .
Dit was even een tussendoortje. Onderstaande foto, terwijl ik aan het aquarelleren ben, kreeg ik gisteren toegestuurd van de geportretteerde beeldhouwer, zelf eveneens daar aan het werk.
Dankjewel K. je was een fijn model.



Even Kennismaken ?





"Geconcentreerde Karel"












Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.