dinsdag 15 maart 2016

Hongaarse volksdans - Zoetermeer








- Családi néptánc együttes -
(ehm... volksdans dus)

(uit mijn schetsboek : snelschetsje van anderhalve minuut gemaakt tijdens het optreden)






Kanttekening :

U begint zich vast af te vragen, waar mijn "HungaroManie" de laatste tijd toch vandaan komt. Wel om eerlijk te zijn; die heb ik te danken aan m'n vriend die Hongaars studeert en geen enkel evenement in de buurt, met dat land als thema, wil laten voorbijgaan zonder er een kijkje te gaan nemen. Toevallig waren er recentelijk twee zo'n evenementen op korte tijd, vandaar. 
En toegegeven, er valt heel wat te schetsen als je net als ik, van dynamiek houdt tijdens het figuurtekenen ... Er kan wat mij betreft geen beweging genoeg te registreren vallen ... 







Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.