woensdag 18 oktober 2017

Inktober dag 18 : Filthy / vies






Inktober 2017

... But sooo sweet


Chinese ink & dip pen
29,7/21 cm



Kanttekening :

De vreugde van dit zwijntje herinnert mij aan mijn eigen pret als kind toen ik in de tuin met modder, taartjes bakte. Eerlijk gezegd geniet ik er ook nu nog van, wanneer ik beelden maak in klei of tijdens het tuinieren met mijn handen in de grond kan woelen. Het brengt mij dichter bij de aarde en de natuur. Ik vind het heerlijk om me zo nu en dan eens lekker vies te maken. Geboren op een plek tussen twee rivieren, en sedert mijn jeugd verbonden met drassige grond en de geur van vochtige aarde, zal waarschijnlijk met die neiging wel wat te maken hebben  =] 

The joy of this piggy reminds me of my own happiness as a child, while playing in the backyard with mud. As a matter of fact I still do enjoy working in the garden with my hands in the dirt, or sculpturing with clay which is likely the same. It makes me feel close to the earth and to nature...
It's great to get filthy every now and then. Born in a place between two rivers and connected with swampy grounds since my childhood, maybe made me think this way =]








Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.