maandag 2 oktober 2017

Inktober dag 2 : (devided) gescheiden







 Afscheid 

Ink on watercolor paper
40/40 cm




Het afscheid is mij na,
ik leg mijn hoofd ter ruste.
Dat zó de nacht vallen mag;
ik gedreven wegdrijvend naar verre kusten
en jij, die tot in de eeuwigheid mij herinneren zal.

Je laatste blik, een bezorgde glimlach.
Je laatste gebaar, een teder wenken.
Een laatste zonnestraal;
de laatste zucht;
je zachte hand, strelend langsheen mijn denken.

Langzaam vloei ik over in jouw kracht.
Met slechts jou het laatst bedacht,
slaap ik in, rillend, licht
en voel nog net hoe jouw eerste traan valt,

op mijn verstenende gezicht.



- Linda S. Leon -











Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.