vrijdag 20 oktober 2017

Inktober Dag 20 : Deep / diep






Inktober 2017


In een diepe slaap
Deep asleep

Chinese ink, dip pen and brush
24 / 18 cm





Kanttekening

Ik ontdekte hem tijdens mijn middagwandeling in het bos, ingedut temidden van de afgevallen herfstbladen, liggend tegen de poort van het kasteel dat overwoekerd werd door een hakketakkerige wirwar van braam- en doornige rozenstruiken die me de toegang ertoe versperden. Zag ik dat goed, lag daar naast hem een schild en een lans? Of hield mijn verbeelding me voor de gek? Was hij werkelijk de poortwachter van een slot, waar een sluimerende prinses haar honderdste jaar verdroomt in afwachting van een prins die komen gaat? Hij merkte me niet, sliep zijn diepe sprookjesslaap en ik vervolgde mijn wandeling, nadat ik hem had vastgelegd op papier.


I noticed him during my afternoonwalk in the forest, fast asleep in a bed of autumnleafs leaning against the gate of a castle overgrown by roses and brambles. Did I see a shield and lance next to him or was I carried away by my imagination? Was he realy the gatekeeper of a mansion where a slumbering princess dreamt away her hundred years, waiting for a prince to come? He wasn't aware of me, slept his fairytalesleep whilst and after I finished my drawing and persued my
walk through the woods...








Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.