vrijdag 19 januari 2018

Schotse Hooglander (5)

Schetsen - Linda S. Leon


DE LAATSTE UIT DE REEKS
 in mijn schetsboek
21/15 cm




Kanttekening :

Voorbije zondag ben ik naar Cadzand geweest om een strandwandeling te maken, maar toen ik deze prachtbeesten zag staan, kon ik me toch niet bedwingen om mijn schetsboek eerst nog even boven te halen en vlug enkele tekeningen te maken. En met "vlug" heb ik echt niet overdreven ... want na 30 minuten rende de leider de velden in, gevolgd door alle anderen van de kudde, ook degene die zich in mijn buurt bevonden. Toen was het uit met de pret omdat ik hen niet meer kon zien vanwaar ik me bevond. De buit bestond toch uit een zestal schetsen waarvan ik thuis nog enkele wat verder afgewerkt heb. Hier is de laatste uit de reeks.

Last Sunday I went to Cadzand (NL) for a walk on the beach, but when I saw these terrific animals, I couldn't resist to pick up my sketchbook first and make some quick sketches. And quick they had to be, cause after half an hour the leader of the pack ran into the fields and all other members of the herd followed him immediately. I had to quit, because they were to far away to observe them any longer.
The loot amounted to six sketches of which I gave some, the finishing touch at home. Here you have the last one from the series.








Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.