donderdag 7 juli 2016

Zonnen en zennen in de tuin








Eindelijk!
Graphite in my sketchbook
29,07 / 42 cm








Ik was bijna vergeten hoe de zon eruit zag, maar eindelijk is ze terug en kan ik gaan genieten van al het werk dat ik de afgelopen maanden tussen de buien door in mijn tuin heb uitgevoerd. De hangmat hangt al klaar naast de tuintafel waarop een boek ligt te wachten op de siësta in de namiddag .
De vakantie kan beginnen, we zijn er klaar voor.
Deze tekening van de Japanse esdoorn bij het huis maakte ik in mei toen ik met mijn hoofd nog noodgedwongen in de regenwolken vertoefde, maar nu zie ik weer alles helder en kan de aquareldoos eindelijk weer uit de kast. Water is er voorlopig voldoende, enkel de kleuren ontbreken nog ...




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.