zaterdag 24 maart 2018

Mijn Grootmoeders huisje








MY GRANNY'S HOUSE AT THE END OF THE STREET







HET EINDE VAN DE LINDESTRAAT

Deze namiddag ben ik het huisje (links achteraan) in de Lindestraat gaan schetsen waar mijn grootmoeder heeft gewoond. Alle bewoners hebben onlangs een andere woning gekregen (die in een betere staat verkeert). Binnenkort wordt de hele buurt immers gesloopt om plaats te maken voor een  gloednieuw bouwproject. 
Ik hield nochtans van de bouwstijl, maar denk niet dat deze zal behouden blijven in de nieuwe woningen.
Gelukkig houd ik zo de herinnering aan deze gezellige buurt, waar ik als kind menige leuke zondagnamiddag heb doorbracht, toch levend in mijn schetsboek.










Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.