maandag 3 september 2018

Bakonybél - Hongarije






Bakonybél Hongarije 2018 door Linda S. Leon


VAKANTIEHERINNERINGEN
Hongarije 2018

in mijn schetsboek
29,7 / 21 cm










KANTTEKENING

Zicht op het dorpje Bakonybél in de Balatonregio van Hongarije waar ik dit jaar mijn vakantie heb doorgebracht. 17 km ten westen van Zirc, gelegen aan de voet van de Köris-berg, die met zijn 704 meter, de hoogste heuvel van het Bakony-gebied is en met zijn bosrijke omgeving, een uitgelezen vertrekpunt vormt voor prachtige natuurwandelingen...
De opmerkelijkste bezienswaardigheid in dit onooglijke dorpje vond ik persoonlijk wel het pannon observatorium.
Deze schets maakte ik aan de overkant van de straat waar ons verblijf gesitueerd was.










Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.