vrijdag 29 juni 2018

De laatste loodjes...










THE LAST MILE ...

in mijn schetsboek
29,7/21 cm






KANTTEKENING

Aan het begin van de vakantie wil ik graag iedereen hier op Blogger en Google+ bedanken die me het voorbije jaar aanmoedigde met een leuke opmerking of een +1 (nu en dan of regelmatig).
Ook al heb ik dit nog nooit vermeld, het is de enige reden waarom ik mijn werk hier blijf delen.
DANK jullie allen, ik waardeer die steun!!!
Geniet van een fijne vakantie!

At the beginning of the holidays, I'ld like to thank everyone here on Blogger and Google+ who encouraged me through the year(s), with a +1 or a comment (every now and then or often...). Though till now I never mentioned this before, it' s the only reason why I continue sharing my drawings.

THANK you all folks, your support means a lot to me and is much appreciated!!! =]
Have a great vacation!












Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Dank je om me hier een teken van je bezoek na te laten.
Thanks for leaving some sign of your presence here.